Wednesday, September 22, 2010

Tugasan yg Menanti

Berakhirnya Ramadhan, kita ke Syawal...
Dalam keseronokan Syawal, jgn dilupa tugasan yg menanti...
tapi........................aku dah terlupa semua tugasan yg diberikan kpd ku sepanjang cuti sempena Syawal ni...
Habis lah aku...huhu...
Dah la banyak plak tu...mana 1 nak siapkan dulu ni...
Erm...yg mana 1 aku kena hantar & present dulu nanti???
Masalahnya sekarang aku tak tahu yg mana 1 yg kena dulukan...huhu

LIST OF MY ASSIGNMENT
  • FUR 266 - Wood Processing (Due date : 24 Sept 2010)- Status : Assignment
  • FUR 265 - Wood Composite (Due date : tak diberi tahu lagi)- Status : Assigment & Presentation
  • WTE307 - Environmental (Due date : tak tahu) - Status : Assignment(2) & Presentation
Nampak macam  tak banyak...tp banyak sebenarnya...
serabut alam dah ni...
Minggu for Class tinggal 4 minggu lebih kurang 3 minggu jela..
Semua mesti setle before study week...
hopefully....dapat lah siapkan semua dengan jayanya...

P/S : kepada semua...haruslah diingatkan supaya tidak menjadi seperti saya yg suka menangguh kerja...tak baik utk kesihatan...hehehe..takla..bukan apa...nanti diri sendiri yg susah...kelam kabut dibuatnya...kerja yg dihantar juga menjadi kurang kualitinya...huhu

No comments:

Post a Comment