Wednesday, October 13, 2010

Akhirnya...

Hari-hari penuh keserabutan dah selesai..
just tinggal 2 TEST lagi...(ni pun kira serabut jugak..huhu)
dekat 2 minggu brhempas pulas nak siapkan semua kerja sampai tak tidur malam (tipu je tu), hidup pula sepertinya hanya di library (yang ni fakta ye..bukan auta)...
akhirnya, Alhamdulillah...semua tugas selesai dengan jayanya..(Dengan jayanya lah sangatkan..)

Yesterday, saya dah selesaikan test akaun yang suka sangat takut-takutkan saya tu..
tapi bukan dengan jayanya..
saya tak tahu kenapa dengan saya semalam sampai saya boleh lupa formula untuk kira benda tu..
sangat-sangat menghampakan..tapi takpe..semua dah lepas..

To En Ipin (Kalau terbacalah ye): jgn terkejut dengan ape yang saya jawab..sesungguhnya sangat mengarut..hihi

OK..enough for yesterday punya cerita..
Hari ni hari Rabu bersamaan 13 October 2010
"NO CLASS FOR TODAY"
Kelas yang satu-satunya ada untuk hari rabu dah habis silibus..So, dah takde kelas la...
yiiiiihaaaaa.....seronoknya takde kelas hari ni..
boleh tidur puas-puas...
Tapi new information from paper Star my friends..

"Malam ni ada kelas QMT ye.."

haduyaiiii...malas sungguh saya nak pergi kelas...sangat-sangat malas..
then, beberapa jam kemudian, saya dapat lagi satu panggilan

"Kelas QMT malam takde...ganti petang ni pukul 4..tapi 1 jam je"

tetap terasa malas nak pergi walaupun satu jam...
tapi pergi jugak lah...
saya meringankan tulang saya yang dah berat ni untuk pergi..
Tapi tak balajar pun..
pensyarah saya cuma bagi kata-kata akhir untuk kami satu kelas..
sebab lepas ni pensyarah saya dah tak dapat jumpa kitorang..
test kitorang hari Jumaat nanti pun, staf pelajar yang tengah praktikal jaga kitorang..

habis kelas QMT, dah takda kelas untuk hari ni...DONE!!! (untuk hari ni jer..)
Bersembang-sembang..tercakap plak pasal study week minggu depan..
saya tak dapat balik..
sebab study week saya yang sepatutnya saya nak balik tu, dah jadi macam minggu kelas plak..
jadual  saya sangat penuh.. (taklah penuh sangat..tapi boleh la)
jadinya kalau semua student UiTM lain kelas cuma 14 minggu, saya punya kelas jadi 15 minggu..huhu
sangat memilukan...hihi
saya dah takde pilihan lain...kena jugak duduk Bandar Jengka yang sangat sunyi ni sampai habis paper exam saya pada 12hb nanti...
sangat lama nak tunggu tarikh tu... =(

lama dah tak letak pic..
ni semua pic saya tengah tension nak test bahasa arab...

No comments:

Post a Comment