Monday, October 11, 2010

Busy & Stress

Minggu terakhir kelas...
Minggu paling busy dan stress sekali bagi seorang pelajar...
Saya salah seorang dari orang yang sangat stress tu..tapi saya tak berapa busy sangatla..hihi
OK...
saya terasa sangat-sangat stress minggu ni...
Ini adalah gara-gara TEST dan KELAS GANTI yang melambak-lambak datang merundum...
Hadoyaiiii...
kenapa baru sekarang wahai pensyarah-pensyarah ku yang cerdik pandai???
Saya tersangatla serabut sekarang...
terlalu banyak kelas ganti dan test yang perlu saya harungi minggu ini...
OH TIDAK!!!
Untuk esok sahaja (12 October 2010) sudah ada 2 kelas ganti & 1 test...semuanya pada masa dan waktu yang sama...
mana satu saya nak pergi ni??
Wahai pensyarah ku....bolehkah kalau saya tidak meilih mana-mana untuk saya pergi???
Lastly....saya memilih untuk pergi ke test...
tapi kelas lain pun saya kena datang jugak...ada carrymark disitu...
ERMMMM........................
Pilihan dan pertimbangan yang bijak perlu ada...
yang mana 1 menjadi pilihan???huhu

Perkara lain yang buat saya semakin stress...
tak boleh balik rumah masa study week...
hatiku dirundum pilu...hahaha (Bla la eli...ko tu nak makan sedap je sebenarnya balik rumah tu)
dah cantik dah saya plan nak balik hari Jumaat nanti...tapi tersangkut plak plan saya tu..
gara-gara TEST dan KELAS GANTI jugak..
Agak-agak, bila saya boleh balik rumah selain tunggu habis final exam nanti???
dan agak-agak  bila kelas ganti dan test saya boleh selesai 100%??
tolong jawab bagi stress saya berkurang...huhu

2 comments: