Tuesday, October 26, 2010

FINAL EXAM + WEDDING END OF THE YEAR

bila kena setle banyak benda dalam 1 masa...
SANGAT SERABUT RASANYA
sekarang musim final exam for UiTM student ye wahai rakan-rakan ku...
saat-saat orang tengah sibuk study untuk GET A GOOD RESULT for this semester, I plak sibuk dengan benda lain...
korang jangan tanyalah benda apa...tajuk kat atas tu da menunjukkan apa benda lain yang buat saya sibuk. sila BACA!!!Jangan malas..hihi..
Alhamdulillah...walaupun sibuk dengan perkara lain masa final ni, saya tetap boleh fokus untuk final exam saya.. tapi tidak macam semester lepas..sem ni kurang sikit..huhu

semalam dah selesai satu subjek... QMT205 or STATISTICS..
say GOOD BYE TO STATISTICS SUBJECT..see u next semester for QMT436..itupun kalau lulus QMT205 nila...hihi
FIVE more subject to go!!!
final paper WTE307 or ENVIRONMENTAL PROTECTION will be the last subject for this semester..
DOAKAN SAYA AGAR DAPAT GOOD RESULT FOR THIS SEMESTER..paling tidak pun, 3.0 dah cukup...huhu
sem ni memang saya target rendah...
kalau before ni saya target sampai 3.5 above, tapi sem ni tak dapat rasanya..
MOHON AMPUN DAN MAAF TO MY MOM AND MY FAMILY KALAU RESULT SAYA TAK BAGUS SEPERTI SEBELUM NI...(bagus ke result before ni???huhu)
nak tahu bagus ke tak, tanya lah sendiri...meh tengok MINI TRANSKRIP saya..
tapi saya tak nak letak kat blog ni...terlalu umum...
itu privacy saya ye... =)

selesai final exam, makin serabutlah dengan "TAJUK DI ATAS"..
dah tak banyak masa..
final exam saya berakhir hingga ke majlis tersebut hanya tinggal lebih kurang 3 minggu..
mana nak uruskan buah tangan untuk tetamu, bilik tidur pengantin, kemas rumah lagi, langsir yang belum dijahit pon banyak lagi, katering lagi, nak masak lagi...sangat banyak kerja...
hopefully, saya dan family saya dapat uruskan semua ni dengan jayanya...





No comments:

Post a Comment