Thursday, October 28, 2010

Final... Oh Final...



haish...time exam ni makin melampau plak update blog..hihi
nampak sangat yang saya ni tak study!!
and the result is.........
you all boleh fikir sendiri lah bila saya banyak online dari study...huhu..
BAD RESULT WILL COME TO ME...hahahahaha

semalam, bersamaan hari Rabu, 27 October 2010...
saya pergi ke library untuk cari maklumat lah konon-kononnya...
maklumat untuk subject WOOD COMPOSITE saya tu...
tapi saya tak cari pun...hihihi
saya pergi online kat library tu... (nampak yang saya ni kurang berdisiplin..hahaha)
tiba-tiba, saya terfikir nak cari final paper FUR265...bukan WTE265 ye kawan-kawan...
Kali ni saya terpaksa kata yang subject ni adalah FUR265...
sebabnya FUR265 dan WTE265 soalan final nya memang berlainan...
memang nasib saya agak malang...terpaksa mencari maklumat tambahan sendiri untuk final kali ni...
ni semua gara-gara student di Shah Alam yang 5 orang tu...sangat geram!!!
tapi tak mengapa...
saya teruskan dengan pencarian saya (skema la plak saya ni..hihi)
AKHIRNYA...SAYA JUMPA JUGA DENGAN SOALAN FUR265 TU...
bila tengok-tengok balik, memang soalan nya lain dari yang lain..
walaupun format sama (5 soalan semuanya), tapi soalannya TOTALLY DIFFERENT!!!
Ya ampun...kenapa saya baru terfikir nak cari soalan tu semalam...
kenapa bukan dari dulu lagi????
sangat bengong saya ni...hahaha
apa-apa pun, doakan saya boleh jawab soalan yang pelik tu nanti pada hari sabtu pagi...
hopefully....
CEPAT LAH HABIS PENDERITAAN INI...hahahaha

No comments:

Post a Comment