Saturday, October 2, 2010

Marah + Geram + Sakit Hati


apa pasal minggu ni banyak sangat perkara yang buat aku jadi MARAH + GERAM + SAKIT HATI...
first, yg aku post dekat wall facebook aku yg berbunyi...

"PENGANUGERAHAN YG SEPATUTNYA DAPAT TAPI TAK DAPAT"

Hampeh betul aku dengan pihak UiTM ni..tak menghargai orang langsung...
ada ke patut aku yang sepatutnya dapat anugerah  berprestij  kecemerlangan tu boleh tak dapat...
siapa tak geram weh...pointer aku cukup kot nak dapat anugerah tu...
haish!!!macam mana nama aku boleh tak ada ni???ape pihak UiTM Shah Alam buat dengan nama aku???
boikot ke apa ni sebab aku pandai sangat...ececeh...masuk bakul angkat sendiri nampak eli...hihi..
Pihak HEA UiTM tempat aku belajar ni kata, itu keputusan UiTM Shah Alam..diorang kata sebab aku dah naik jadi student Degree, so nama aku automatically terkeluar dari senarai...tapi bagi aku & pihak HEA tempat aku kata, sepatutnya aku tetap layak dapat...erm...tu usaha aku...mana boleh pihak UiTM buat macam ni...kalau macam tu sia-sia jela usaha aku...tak berguna!!!

kedua,
masa pergi Kuantan kali kedua semata-mata untuk sertai ROADSHOW TEKNOLOGI HIJAU atas arahan lecturer aku...
kumpul bagai nak rak pukul 6.30,geraknya dekat pukul7 jugak...
lepas tu boleh pulak bas rosak...
apa ni UiTM...bagi bas apa ni kat kitorang...rosak pulak...ni yang nak marah ni...
perjalanan jadi tergendala sebab bas rosak...tunggulah bas ganti datang...
huh!!!lagi tak patut...ada ke bagi bag yg pendek yg cume muat 25 orang...

"oi UiTM...kami ni 36 org...bagi bas untuk 25 orang tu buat apa???lagi 11 orang nak duduk mana???tangga??atas bumbung???share dengan pemandu or duduk dekat tempat simpan barang???"

sangat kejam...perjalanan yg mengambil masa selama 2 jam itu, kami terpaksa berhimpit-himpit untuk sampai ke destinasi...kesian kepada mereka yang terpaksa duduk dilantai bas, tangga bas...sangat-sangat tak patut pihak UiTM ni...

No comments:

Post a Comment