Sunday, February 6, 2011

Back to Campus Life

Habis sudah percutian selama seminggu yang diberi oleh pihak Universiti sempena Chinese New Year +++ dengan cuti mid-term…sangat malas mahu pulang ke perantauan ye…rasanya mahu sambung tidur dan tidur serta tidur di rumah sendiri sahaja…sesungguhnya “hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri”...hurm….apa kena mengena ek???haha…ok!stop it Shuhaili…sekarang pulang ke Jengka dan duduk diam-diam di penjara Jengka tersebut sambil meneruskan pengajian anda sehingga tamat…huhu...

ni muka saya sewaktu dipaksa pulang ke Jengka...haha

Ok!saya sudah sampai di Jengka…Alhamdulillah, sampai juga akhirnya dengan menggunakan kereta Kancil pinjaman dari bonda saya…syukur perjalanan berjalan lancar…perjalanan kali ini dibantu oleh Mr. Ahmad Taufiq ye…kurang sikit letihnya… (T             T) Esok, seperti biasa…mulakan kelas dengan Quizzes from my lecturer…without read anything ye kawan-kawan…saya malas!!!haha
Kelas dah nak mula esok, tapi hati dan fikiran saya masih diawang-awangan…huhu…nak cuti lagi!nak cuti lagi!boleh bagi saya sambung cuti tak???hehe…rasa-rasanya macam nak ambil medical certificate A.K.A MC lah…hehe…ye!mata saya sekarang kurang sihat lah…asyik nak sakit je..bukan alasan ye kawan-kawan…memeng sakit!betul-betul sakit!So, tomorrow saya akan pergi ke Unit Kesihatan untuk membuat pemeriksaan terhadap mata saya…doakan saya tidak kenapa-kenapa…hehe (^      ^)
so, wish you all success for this semester...

No comments:

Post a Comment