Monday, June 27, 2011

Tamat Sudah

mulakan entry dengan pantun pulak lah...

pergi membeli di kedai Pak Ali,
Beli pula si ikan keli,
wahai rakan yang baik budi,
silalah baca entry kali ni...

haha...mengarut...mengarut...tiba-tiba rasa nak berpantun pula malam macam ni..hik3!

Lama sudah tak "update" blog ni...about 2 or 3 months may be...bukan terlupa tapi virus M.A.L.A.S ni semakin menjadi-jadi...haha..Okeh!kali ni nak cerita pasal apa pulak yer...

Nak bagitahu...saya dah habis semester 3 dan lulus semua subjek...Alhamdulillah...boleh naik semester 4...kih3!hurm...kalo ada subjek tak lulus, tak boleh naik semester 4 ke???(errr...tertanya-tanya)haha...tapi agak kecewa dengan keputusan kali ni. tak macam semester-semester lepas...tak sedap mata saya memandang(chop!mata saya jer...tak tau lah mata korang semua) Berapa saya dapat???Biarlah R.A.H.S.I.A...macam lagu Simplycity plak(betul ke eja ni?)haha...my result is private & confidential...

Sebut pasal Simplycity (maaf kalo tersalah eja), teringat pulak kat final exam untuk Intersession programme yang baru habis 24/June/2011 aritu...sebab apa???sebab kat soalan exam tu ada sebut pasal produk kak Siti kita...SIMPLYCITY...Tapi looser betul lah...I tak boleh jawab soalan tu...to be honest, saya tak boleh jawab pun soalan final untuk subjek Marketing tu...tak tahu kenapa...mungkin sebab SAYA TAK FAHAM SOALAN or SOALAN TU YANG BUAT SAYA BINGUNG...maksudnya, soalan tu salah lah...hak3!apa-apa pun, tunggu je result keluar...dan saya terima seadanya... (^__^)

habis final exam untuk Intersession Programme tu, habis la entry saya untuk kali ni...dah tajuk pun "tamat sudah"...hik3!

teruskan dengan percutian yg sangat membosankan...rindu terhadap Bandar Jengka...(tipu3!)

No comments:

Post a Comment