Saturday, March 12, 2011

Jalan-jalan Di Kuantan

Sekarang ni saya berada di KUANTAN, PAHANG…bermalam di sini untuk satu malam…bukan bermalam di rumah ibu mertuaku…haha…(ada mak mertua ke aku ni??? Penuh tertanya-tanya dalam diri sendiri…kih3!) saya bermalam di SEASONS VIEW HOTEL…tempatnya agak menarik…saya rekomen anda untuk check-in di sini…kerana:::
1)     Harganya yang berpatutam
RM198 untuk satu malam - DELUXE FAMILY SUITE– KAPASITI 5 ORANG…tapi saya duduk untuk 3 orang sahaja…haha…ada juga pakej lain…ni antara pakej-pakej yang ada...HOTEL PACKAGE

2)     Menyediakan makanan yang menarik
THE RITZ GRILL...the name of the dining...nampak macam sedap..tempat makan nya juga nampak selesa...rasanya???tak tahu lah…tak pernah mencuba lagi makanan buatan hotel ini…mungkin esok…hehe…juga untuk 5 orang makan…tapi kami cuma bertiga…tamak punya pasal…haha

3)     Kawasan yang agak strategik
But not for honeymoon…kalau nak honeymoon, pergi lah ke pantai-pantai. Tapi saya tak sarankan anda pergi sekarang sebab TSUNAMI tengah “hot” melanda Jepun dan persisiran pantai Malaysia turut mendapat amaran berkenaan itu…huhu…
HOTEL SEASONS VIEW ::: di sini sesuai untuk memejamkan mata anda setelah berpenat-lelah berjalan seharian pusing-pusing Kuantan..buktinya disini ::: BEST LOCATION...mana tidaknya…hotel ini berada ditengah-tengah bandar Kuantan…mudah je nak cari…BELAKANG KUANTAN PARADE…disitu lah terletaknya hotel ini…orang Kuantan mesti tahu kan???

4)     Biliknya yang agak selesa
Nak tahu, datanglah dan cuba bermalam disini…here some of pictures from their room…
tandasnya yang sangat bersih...huhu

lama nya tak dapat tengok TV... =)



No comments:

Post a Comment