Monday, June 27, 2011

Shopping Untuk Orang Baru

SIAPAKAH???APAKAH???DIMANAKAH???BERSAMA SIAPAKAH???

Siapakah orang baru tersebut?
anak buah saya atau lebih tepat lagi, anak kepada pasangan Shuhaila & Anuar iaitu kakak kandung saya dan abang ipar saya (detailnya...)

Apakah yang saya shopping?
barang-barang keperluan untuk orang baru seperti
  • baju bayi
  • stokin
  • sarung tangan
  • tilam
  • bantal
  • tudung saji...errr...mosquito net sebenarnya
  • pampers berjenama Drypers
  • barang-barang mandian...saya ambil Pureen product
  • barut
  • topi
  • kain lampin
  • dan sebagainya yang diperlukan

Dimanakah saya shopping?
di GM Klang & Jusco Bukit Tinggi Klang

Bersama siapa?
Saya shopping dengan kakak saya, adik saya, abg ipar saya dan My hubby...

letih jugak pilih barang-barang bayi ni...i told u the truth...tak tipu punya...mata pun jadi rambang (errr...rambang mata maksud saya) pilih barang-barang bayi ni...semua comel belaka...kalau ikutkan hati, nak je ambil semua sekali...nak-nak baju bayi...kecil dan soooo cute...tp my mom da pesan, baju bayi jangan beli banyak-banyak...baby cepat membesar...sekejap je dah tak muat nanti...

maaf...xde pic tengah shopping...tak sempat nak ambil...khusyuk bershopping...hihi...

No comments:

Post a Comment