Friday, February 4, 2011

Putrajaya

PUTRAJAYA…anda pernah mendengar tempat yang dinamakan Putrajaya???of course lah kan anda pernah dengar dan mungkin ada diantara anda yang pernah ke situ…bukan begitu Cik Kiah???hehe…saya baru ke sana semalam..hang out with my family and my friend…no “s” sebab kawan saya seorang je yang ikut…huhu…bukan kali pertama ye saya menjejakkan kaki ke sana…dah banyak kali…cuma baru kali ini terniat untuk menulis tentang PUTRAJAYA tersebut…mungkin sebab saya pening dengan jalan-jalan di sana…why???jalan yang telalu banyak simpang, terlalu banyak lorong then tiba-tiba at the end jadi satu lorong…haha…sangat aneh serta sangat merbahaya bagi pemandu kereta yang baru seperti saya…huhu…
Okey…hal itu tidak membantutkan saya untuk terus memandu laju ke sana…dengan di guide oleh  abang ipar saya, En Ahmad Hairul Anuar yang membawa kereta lain, kami terus memecut laju ke Putarajaya…bertolak dari rumah seawal selewat jam 9.30 malam dan sampai di sana lebih kurang jam 10.30 malam…agak lewat bukan???ye, kami sengaja keluar lewat malam…bujang lah katakan…hehe…tapi ada juga yang tidak bujang…kih3!
Bagi saya, Putrajaya is one of the most beautiful places. Sebabnya, binaan bangunan nya yang unik dan menarik membuatkan Putrajaya nampak elegant dan cantik serta sangat sesuailah jika dijadikan tempat pentadbiran seluruh Malaysia…dengan kawasannya yang agak bersih nak dibandingkan dengan Kuala Lumpur tu, lagi lah menarik minat saya untuk ke sana selalu…kalau tak percaya cubalah pergi dan lihat sendiri… (^        ^)
Putrajaya juga boleh menjadi salah satu tempat untuk anda hang out serta lepak with your friends or family or with your special girlfriend/ boyfriend…tapi yang tu tak berapa digalakkan lah….nanti kena cekup dek para ustaz, minta maaf, saya tak dapat nak bantu…haha …macam saya, saya suka pergi dengan kawan-kawan and my family…dan dengan mereka-mereka yang tak reti nak kenal erti penat…ada berani???jom hang out dengan saya…haha…
Here some of picture yang saya sempat capture time kat sana…maaf gambar ada yang gelap…al-maklumlah, pergi pun dah malam kan…hehe










No comments:

Post a Comment